Hello Monday

Jag vaknade med magknip och har nu sprungit på toa fler gånger än vad jag kan räkna. Detta betyder att det inte blir någon hårdträning idag. Det blir en pw senare idag om jag mår bättre!

Jag inväntar besked om jag kommer in på omvårdnadsutbildningen eller inte. Den börjar på måndag om en vecka och jag vet fortfarande inte om jag kommer in. Har inte brevet kommit med posten idag så ringer jag ner och frågar! Man vill ju gärna kunna förbereda sig mentalt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite. Har köpt så mycket böcker den senaste tiden och jag kommer inte vidare från den jag håller på med just nu, så nu ska jag lägga mig och läsa lite. Köpte 4 nya böcker i torsdags som jag glömt visa! Lägger upp bild senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0