Höstutmaningen v 8

Denna veckan har gått riktigt bra på matfronten. Har skött mig med sötsakerna också. I tisdags när det var kanelbullens dag och mammas födelsedag bjöd vi henne på tre-rätters och då unnade jag mig två små vaniljbullar efter maten. Annars har jag inte ätit något onyttigt alls förrän idag. I torsdags syndade Kevin men jag åt lättkesella med hallon och blåbär, i fredags drack jag vatten när dom andra jag var hos åt godis. Och igår åt jag 3 rutor 70% choklad när dom andra åt godis, jordnötsringar och ostbågar. SÅ stolt jag är över mig själv! Ett bevis på att förbud inte funkar, endast ett jävlarannama. När jag bestämt mig för att försöka hålla mig så går det. Sålänge jag har en dag i sikte där jag vet att jag "får" äta och den dagen är idag. Jag ska inte vräka i mig, men jag ska äta lite glass, lite godis och lite chips. Är det myssöndag så är det!

Träningen har också gått bra. Jag har börjat lugnt med 3 dagars träning denna veckan. Efter förkylningen som höll i sig i 10 dagar ville jag inte dra igång för hårt. Men nästa vecka är det stenhård träning! Jag är så laddad!!! Men först - söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0