Höstutmaningen v 9

Det blev ett sent första inlägg idag! Jag sov läääänge idag. Till 11.30. Kände inte alls för att träna idag och diskuterade med mig själv att jag behövde en vilodag samtidigt som jag försökte övertala mig själv hur härlig känslan är efter att faktiskt ha tränat.

Sagt och gjort, det blev träning idag! Jag tog fram min yogamatta och hopprepet. Träningsupplägget blev så här:

1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp
1 min planka
100 hopp

Alltså 10 minuter plankan och 1000 hopp! Detta tog mig 26.51 min att genomföra. Avslutningsvis körde jag 1 min ass-burner per ben. Jag mår fantastiskt bra nu efteråt och är glad att min lathet inte tog över. Imorgon är planen att köra ut till Pålsjö och köra intervaller i backe.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0