Höstutmaningen v 9

Gårdagens träning var det ja. Jag sprang uppför backen 10 gånger och tog även tiden på hur snabbt det gick. Men jag stötte på ett antal problem under tiden. Det kom folk som använde sig utav den sidan där jag springer och det värsta var när en man började prata med mig. Han babblade på som om jag hade all tid i världen. Stod nog närmare 10 minuter och pratade med honom. Så tiden jag stoppade på kan jag inte räkna med, för det gick bra mycket snabbare än så. 29.51 min stannade jag på. Tror det tar ca 18 min annars. Får klocka nästa gång istället!

Här är den fruktansvärt jobbiga backen! Sprang ju mycket i den i våras. Nu blir det inte många gånger till detta året, kylan värkte i halsen emellanåt. 

Nu ska jag köra till Pålsjöskog, där backen också finns, och springa lite! Tänkte ta 3 km och springa så snabbt jag bara kan. Har inte sprungit den sträckan utomhus på läääänge utan bara på löpband. På löpbandet är det ju lättare att få en bra tid eftersom man springer plant och utan vind. Denna rundan har både backar och trappor så det ska bli intressant att se hur snabbt jag kan klara det på! Har jag mer att ge blir det nog några rundor i backen också. Idag är jag laddad, det ska bli riktigt kul att träna!!! Kanske för att jag åt lite för mycket gott igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0