Höstutmaningen v 9

Två veckor kvar av höstutmaningen! Igår blev det ingen träning. Jag hade fullt upp med att fixa här hemma, rensade ut i garderoben i hallen, slängde en del, upp med lite grejer på vinden och sedan körde jag och Elinor till IKEA. Köpte förvaringslådor och annat som också behövdes.

Men idag är tanken att träna. Har ju inget träningskort för tillfället så jag tänkte ut och springa intervaller eller springa 3 km och se om jag kan förbättra min förra tid. Men det finns ett problem. Vi har inget varmvatten så jag kan inte duscha. Det har av någon anledning varit avstängt sedan igår... Och det regnar ute vilket i sig inte hindrar mig från att springa, men man vill gärna komma in och duscha varmt efter en löprunda.

Om inte vattnet kommer tillbaka under dagen funderar jag på att åka hem till svärföräldrarna och låna deras löpband. Då kan jag både träna och duscha där, hade varit perfekt! Men vi får se. Får hoppas det går att lösa, annars får jag ta i extra hårt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0