Kaos i vårt hem!!!

Jag kan blogga precis som vanligt!!! Igår tömde vi hela vardagsrummet, men vi lät soffan stå kvar i mitten av rummet. Det är tillräckligt kaotiskt här i lägenheten.

Så här ser vår datorhörna ut nu... Kevin har satt in vår 46" tv som datorskärm. Riktigt jobbigt stort! Har man inte fått ont i ögonen av att sitta vid datorn innan så har man det nu. Men han envisas med att ha det så här så det är bara att stå ut några dagar :-P.

Här är vårt tomma vardagsrum. Måste dammsuga där inne innan målaren kommer. Pinsamt mycket damm bakom soffan. Igårkväll när jag flyttade fram den i rummet var där så dammigt där bak att det var mjukt och luddigt att gå på, haha.

Och hallen...

Och kaoset i köket. Det tog mig säkert 5 minuter att få tag i teet i skåpet på vänster sida. Till slut fick jag klättra in bakom tavlan och soffbordet som står där. Nu får teet stå framme tills vardagsrummet är kvar! Jag dricker minst 2 koppar om dagen och då är det jobbigt att behöva klättra varje gång ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0