Kaos

Jag skrev ett inlägg från mobilen igår, men appen fungerar inte riktigt. Det gick inte att ladda upp inlägget. Det är så tråkigt när man skrivit ett långt inlägg och sedan när det ska publiceras går det inte. Appen måste arbetas igenom ännu mer! Släpp inte halvfärdiga grejer, bättre att vänta då!

Jag skrev i alla fall att det såg ut som ett kaos här hemma i vardagsrummet efter att jag visat Kevin alla grejer jag handlade på Ullared (eller Gekås om jag ska vara korrekt) igår.

Men efter att ha varit hemma hos Emmy och Paka igårkväll kom jag hem vid 00.30 och började röja undan. Hatar att vakna till röra så allt städades undan och lades på sin plats och nu har jag insett att jag måste rensa ÄNNU mer här hemma. Nu i veckan ska jag organisera i garderoberna och ta en extra rensning. Vi får inte plats med våra grejer. Så i veckan får jag åka till IKEA och inhandla förvaringslådor och andra sådana saker.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0