Le Cardinal

I tisdags var jag och Kevin ute och åt. På älskade Le Cardinal som har stans godaste mat! Det var löning och vi hade månadsdag så vi passade på. Dessutom var detta en del av min present när jag fyllde år, bättre sent än aldrig, hehe!

På denna restaurangen har dom krysskort där du kryssar i vilket kött du vill ha, hur stor bit och hur den ska vara stekt. Sedan får du kryssa i om du vill ha potatisgratäng, pommes, bakad potatis m.m. Sedan tillbehör såsom smörstekta champinjoner, haricot verts, sparris, kantareller m.m. Och sedan sås, aromsmör och sallad.
Jag valde en oxytterfilé medium stor och medium stekt med potatisgratäng, smörstekta champinjoner, rödvinssås, vitlökssmör och tomatsallad. SVINGOTT! Denna restaurangen rekommenderar jag varmt om ni har vägarna förbi Helsingborg eller bor i närheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0