Luggtänk

Jag har redan ångrat mig angående lugg. Jag klippte ju mig i måndags och hade bestämt mig för att klippa lugg, men så blev det inte. Detta endast på grund av praktiska själ. Eftersom jag tränar nästan dagligen så är det praktiskt att bara kunna slänga upp håret i en totte. Men jag har tröttnat extremt mycket på det och vill ha förändring!!! Jag kan inte lämna luggtänket bakom mig. Har suttit och letat runt på google efter inspiration. Något i denna stilen hade jag tänkt mig!



Eller kanske en sån här snelugg?

GAH! Jag måste boka en ny tid hos min frisör. Jag vill ha förändring nu nu nu! Det är ju så fint med lugg när man har mössa i höst och vinter. Få bort den vita blanka pannan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0