Misslyckande...

Det gick sig inte alls idag! Känner ett extremt misslyckande. Efter 2,5 km gav jag upp. Det gjorde fruktansvärt ont i skulderbladen. För varje steg värkte det i bröstryggen. Jag förmodar att mina skor inte har tillräckligt med dämpning. Har inte sprungit mer än 3 km i dessa skorna förut och då gjorde det också ont. Men 3 km kan jag hålla ut. Men 5 km hade inte gått! Jag gick och stretchade efter mina 2,5 km, men kände ändå att jag ville ge det en chans till så jag gick upp på löpbandet en gång till, men efter 2 min gav jag upp, det kändes inte bättre.

Springer i dessa, Puma Complete. Mina andra träningsskor har det gått mycket bättre att springa i även om det också är Puma Complete. Men jag ska testa dom nästa gång och se om det känns bättre! Annars är ett par löparskor något jag MÅSTE införskaffa! Tänkte gå ner på Löplabbet och be om hjälp. Måste ju om inget annat ha ett par rejäla löparskor till Lidingöloppet, då kan jag lika gärna köpa dom redan nu så jag kan "bo in mig" i skon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0