Sammanfattning av höstutmaningen!

Idag är sista dagen på höstutmaningen och den ägnar jag åt vila! Denna veckan blev det 5 träningsdagar och det känns bra. Denna utmaningen har pågått i 10 veckor med start den 15 augusti. Jag har inte alls nått de resultat jag önskat utan jag står och stampar på samma ställe som för 10 veckor sedan ("kroppsutseende-mässigt"). Dessa 10 veckorna har i alla fall fått mig att inse att jag måste göra ÄNNU mer för att nå mina mål! Så lite mer jävlar anamma har utmaningen gett mig!
Jag har kollat igenom mappar på datorn efter före-bilder och de bilder jag tog måndagen den 15 augusti, när utmaningen började var inte alls bra och där fanns ingen bild från sidan. Så jag har valt att jämföra med bilder som är tagna den 7 augusti - en vecka innan utmaningen började.



Där har ni dom! Det skiljer 0,2 kg mellan bilderna. Mått har jag glömt att ta före så jag lägger inte ut några efter-mått.  

 Jag har under dessa 10 veckor också nått 2 av mina mål när det gäller löoning. 1, springa 3 km under 15 min.

Detta målet nådde jag den 31 augusti.

Mitt andra mål var att springa 5 km under 26 min.
Detta målet klarade jag igår!

Denna utmaningen har varit rolig, men jag har inte gett allt jag har, det kan jag erkänna. Vi var i Egypten tredje veckan av utmaningen och där blev ingen träning och bara massor av gotte. Jag har varit sjuk i 10 dagar så jag har missat totalt lite mer än 2,5 vecka av utmaningen. Killerweeksen har jag misskött och inte klarat av helt fullt ut. Mitt mål med denna utmaningen var att få mer muskulös rumpa och ben och lite muskulösare har jag nog blivit men inte speciellt märkbart... Men nu vet jag att jag måste gå in för träning och kost helhjärtat och träna v a r i e r a t. Det är A och O för lyckade resultat. Jag har åtminstone nått två mål gällande min kondition så helt platt fall är det inte. Men jag är besviken för att det inte är mer skillnad på kroppen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grymt!!! riktigt imponerad av att du fixade 5 km på så kort tid!! jag är lite förkyld nu igen men ska försöka ladda så jag kan göra ett nytt försök på tisdag. vet att jag kan springa lite fortare, men det är så lätt att sakta ner omedvetet när man springer ute. hade varit kul att testa löpband någon gång.

jag ser inte heller någon direkt skillnad rent fysiskt på tio veckor... det skiljer 3 cm ungefär överallt och 2 kg, men jag vet inte om det syns på bild direkt ;) egentligen är jag rätt nöjd nu faktiskt, allt utöver det här är plus!

jag ska försöka göra en liten sammanfattning av min höstutmaning sen, men tror inte jag vågar lägga ut några bilder eftersom min farmor och mormor är mina trognaste läsare ;) haha.

nu måste jag lägga Samuel, han sitter här och halvsover i soffan. är lite nyfiken på hur du äter, kan du inte göra ett inlägg om hur en vanlig dag ser ut ungefär? behöver lite inspiration :) kramar

2011-10-23 @ 20:43:19
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0