Ullared!

Jag har bjudit in mig att följa med till Ullared på lördagmorgon! Wiiie! Emmy, Paka, Emelie och Marcus ska dit och Kevin kommer vara borta hela lördagen så jag frågade om jag inte kunde få knipa den sista platsen i bilen. Jodå det gick bra och jag är överlycklig! När jag kommer innanför dörrarna på Ullared blir jag som ett barn på julafton. Jag blir helt knäpp. Går igång på något helt otroligt sätt, haha.

Så kl 6 på lördagmorgon blir jag hämtad! Längtar som bara den. Kollar in Ullareds-bloggen varje dag för att hålla mig uppdaterad om vad som finns i varuhuset, haha. Superfina zinkhus har kommit in nu och gissa om jag ska köpa? Hus är min nya grej. Kevin är såå trött på det och tvingar mig att göra mig av med ett annat hus om ett nytt ska komma hit. Men jag ska nog kunna övertala honom...

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja som du säger är det nog en vanesak! Ja ska försöka lägga upp lite bilder! hahah. Inte min starka sida direkt, att lägga upp bilder på saker jag gjort, resor mm! haha. PUSS

2011-10-05 @ 10:45:25
URL: http://sofiagranstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0