Älskade Clara

Har nu sagt hejdå till Clara. Vi tog en liten fika på stan och hon fixade det sista inför resan. Hon åker till Venezuela imorgon natt och är borta minst 3 månader. Hon ska backpacka i Sydamerika och vet inte när hon kommer hem nästa gång. Hon har bokat hemresa, men vet inte om hon åker till Louise i Australien efter 3 månader i Sydamerika eller vad hon ska göra. Det gör ont i mig att ytterligare en vän lämnar nu.

Jag och Clara på Louise avskedsfest den 3 september 2011.

Jag är så otroligt imponerad över att Clara och Louise vågar göra dessa resor. Jag är alldeles för feg för att våga göra något sådant. Jag hoppas hon får 3 underbara månader i Sydamerika, sedan tycker jag hon åtminstone kan komma hem om, så man får tanka på lite Clara-energi, innan hon åker vidare till Louise. Om hon bestämmer sig för att göra det förstås.

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuuue! Var gärna med i dagens blogg som avslutas 22.00 ikväll! :D



http://babustyle.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-229-11.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2011-09-22 @ 15:18:38
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0