Det går inte åt rätt håll!

Det ser inte lovande ut på tillfriskningsfronten... Igårkväll mådde jag relativt bra och kände inte av mer än minimalt halsont. Men imose, ja då satte det igång rejält och har hållt i sig sedan dess! Är inne på min andra kopp te med honung. Jag känner stress både med höstutmaningen och att mitt träningskort går ut nästa onsdag... Jag måste hinna springa 5 km under 26 min innan nästa onsdag. Det kräver lite intervaller innan, men det kanske jag inte hinner om jag inte blir frisk i tid. Waaah! Jag får panik av att bara sitta hemma och uggla. Vill vill vill träna. Nu när jag äntligen har så otroligt mycket motivation vill jag utnyttja det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0