Förstörda planer

Det blev ingen yoga idag. Jag har en så fruktansvärd träningsvärk i benen att det gör ont i varje steg jag tar. Jag har försökt tänja lite för att se om jag skulle klara av yogapasset, men det går inte. Jag kan knappt sätta mig på toaletten. Så idag blev det en ofrivillig vilodag. Men 7 tvättmaskiner har hunnits med, så jag har inte legat på latsidan i alla fall.

Känner också av halsont. Jag hoppas innerligt att det försvinner lika fort som det kom för nästa vecka är det killerweek - träning 7 av 7 dagar, detta innebär att jag inte har tid att bli sjuk!!! Jag har som plan att köra styrka överkropp imorgon, men är halsen inte bättre så får jag hoppa det också. *Håller tummarna på att må tipptopp imorgonbitti*

Nu är det soffläge! Sol, fest och oroliga föräldrar ska ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0