FREDAG

Jag vet inte vad jag tänkte när jag planerade att jag skulle simma idag. Det har nog varit bastun som varit i fokus. Eftersom jag har klorallergi och ibland klarar av att simma flera gånger utan att få utslag men ibland får utslag direkt så är det idiotiskt av mig att chansa eftersom vi åker till Egypten på måndag. Så idag blir det ingen simning. Försöker komma på vad jag är sugen på istället. Det lutar åt styrka på gymmet efter lunch! Har inte kört styrka på en vecka nu så det är hög tid att göra det! I helgen ska jag hinna med ett yogapass också, har inte "yogat" på 2 veckor nu, minst. Så det måste hinnas med!!!

Ska hem till mamma om en timme och sy in min svarta långklänning som jag troligtvis ska ha imorgon. Louise har avskedsfest/20-års fest. Hon flyr till Australien på tisdag för att stanna ett år så vi ska fira henne ordentligt imorgon. Sen träning vid lunch och efter det ska jag och Stella till Väla och shoppa! Hittade en snygg höstjacka igår som troligtvis hänger med hem idag. Köpte även nya svarta jeans, satan vad tighta dom är och min lilla rumpa framhävs! JIPPI! Foto kommer senare idag!

Igårkväll var vi hemma hos Kevins syster och med oss hem hade vi vars ett par Tretorn skor och ett par röda Tretorn stövlar till mig. Supersnygga! Skorna fick vi men stövlarna hade hon tänkt sälja så dom köper jag för 200:-. BILLIGT! Lägger in bilder på skorna och stövlarna senare idag också! Nu ska jag göra mig lite iordning och sedan läsa lite i min bok innan jag går till mamma!

Kommentarer
Postat av: tess

yes.

2011-09-02 @ 09:17:12
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0