Fredagssnack

Alldeles strax kommer mina fina vänner och håller mig sällskap ikväll! Kevin är hos Andy nu, dom ska till Ängelholm och festa ikväll. Är så stolt över Kevin, han är inne på sin tredje nyktra helg nu. Han har tidigare druckit/festat minst en dag på helgen i ca ett halvår. Varenda helg i ett halvår. Det är inte lite det! Men nu har han fått nog så han kör nyktert. Han tycker det känns jättebra och jag stöttar honom till 110%.

Vi ska hem till Kevins syster imorgon vid 11-tiden och äta en sen frukost och hämta Alve som vi ska passa imorgon. Eftersom vi inte ska iväg förrän så sent så tänkte jag gå upp tidigt imorgon och springa en runda, om det är fint väder vill säga. Annars blir det nog löpning på gymmet istället. Är så otroligt sugen på att springa. Har kommit fram till att mina magmuskler finns, det är bara lite "beklädnad" som ska bort för att dom ska synas, haha. Så nu blir det mycket löpning framöver. Denna helgen blir dessutom en liten gottehelg. Imorgon ska vi på 1-års kalas på eftermiddagen så där smakar jag lite tårta och ikväll vet jag inte om det blir lite gott då också. Ska försöka hålla mig borta från det då jag tog en pizza på Väla tidigare ikväll... Dock med mozzarella istället för vanlig ost så lite pluspoäng där, men inte många.

Men lite gott får jag unna mig nu innan killerweek sätter igång på måndag. Då blir det nolltolerans på allt onyttigt och därefter ska jag försöka köra i samma spår! Heja på mig! Vill ha bort sötsuget!
Gud vad mycket babbel det blev här. Ni får ha en mysig fredagskväll! Pussa och krama på er kära, kärlek kan man aldrig få för mycket av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0