Gymstick

Jag tror bestämt att jag ska beställa hem ett gymstick! Perfekt för mig nu när träningskortet går ut.

Det verkar som att man kan träna nästintill allt med detta! Jag har varit lite orolig över armträning eftersom jag inte har några hantlar. Men detta verkar ju gå utmärkt till hela kroppen. 449:- på gymgrossisten. Och det bästa är att den inte tar någon plats i princip!
Ska kolla runt lite till, men mest troligt blir det en beställning.
Någon som har erfarenhet av detta träningsredskap?

Kommentarer
Postat av: Annica

Har aldrig sett det där förut men det verkar ju skitbra till allsidig träning. Med hantlar kan man ju bara träna armarna. Visst hjälper det men jag har iaf märkt att man behöver massor med olika muskler, inte bara armmuskler. Det är då man verkligen märker skillnad. Jag skulle säga kör på det där, var ju tokigt billigt om man kan göra allt de säger. Såg att det fanns instruktionsvideos på Youtube för det.

2011-09-24 @ 00:25:05
URL: http://www.hantlar.info
Postat av: Paulina

Sv: Nej jag har heller aldrig sett det, såg det på en träningsblogg igår och blev väldigt faschinerad! Ja, det är det jag tänkt på. Här är det ju bara att ta lite starkare band så att motståndet ökar och därmed kan man använda det längre. Man får börja med få repititioner och sedan öka efterhand som man blir starkare! Så jag tror jag beställer ett sådant här och hoppar hantlar till att börja med.

Ah tack! Då ska jag in på youtube och kolla!

2011-09-24 @ 10:06:02
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0