Höstutmaningen v 6 - torsdag

Det blev ingen spinning idag. Vaknade med lite ont i halsen imorse. Ni vet det ontet man känner när något är på väg att bryta ut... Så denna gången lyssnade jag på kroppens signaler och tänkte att ett spinningpass är lite väl att gå på när man känner sig lite halvkrasslig. Men är det killerweek så är det. Jag satte ihop ett eget litet pass som jag skulle göra här hemma i vardagsrummet.

Jag satte igång tidtagaruret på mobilen och körde igång. Mellanrummen innebär micropaus = hämta andan. 6.49 tog det att göra ett varv och jag var HELT slut. Halsen började göra mer ont så jag slutade där. Men 5 varv, vad tänkte jag på? 3 varv räcker gott och väl! Då hade passet gått på 15-20 minuter och det är perfekt! Detta passet ska jag köra här hemma ett par gånger i veckan när mitt gymkort gått ut, den 5 oktober.
Detta var ett perfekt benpass, och jag som redan hade träningsvärk i framsida lår igår höll på att DÖ när jag gjorde utfallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0