Höstutmaningen v 6

Killerweek it is!!!
Jag har känt halsontet i helgen så lördag och söndag har bestått av vila för att kunna ge gärnet denna veckan. Men idag sitter halsontet kvar så jag vågar inte börja med en rivstart. Yoga var min tanke, men hela kroppen är så stel och träningsvärken från fredagens styrka sitter kvar så jag kunde knappt genomföra övningarna. Jag gav upp och började istället tänja ut och stretcha hela kroppen. Nu känns det mycket bättre, men det får bli allt för idag. Måste ligga lite i lä med tanke på halsen så jag inte åker på någon förkylning.

Men kosten kommer jag vara stenhård med och började denna dagen med 1,5 portion havregrynsgröt med blåbär och mjölk.

Ser inte så gott ut, men det är det! Ett tips till er som vill undvika sylt och äpplemos. I med blåbär i skålen innan ni heller i gröten och sedan lite ovanpå också, rör sedan runt så att gröten bli lila/blå men så att där ändå är hela bär kvar, och sedan på med lite mjölk!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej igen!:-)

kan verkligen rekommendera att mosa i en banan i havregrynsgröten, det är kanongott. Äter det till fukost varje dag men antingen blåbär (som du) eller hallon.

2011-09-21 @ 14:10:59
URL: http://ciccisbokblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0