Höstutmaningen v 7

Tappat motivationen? Kolla då här!
Jag har en motivation som heter duga just nu! MEN, denna jävla förkylning ger sig inte!!! Kände mig ju bra igår men imorse var det sämre igen. Det är bara att lyssna på kroppen och ta det lugnt så att den inte blir ännu mer långdragen även om jag tycker jag varit förkyld tillräckligt länge nu (sedan i lördags).

Jag tänkte faktiskt köra lite plankan idag, det behövs och jag är PEPP på att få en riktigt platt och vältränad mage till nyår och då är det dags att sätta igång!

Har lite träningsmål som jag ska sätta upp när höstutmaningen är slut! Riktigt kul ska det bli och jag är mer motiverad än någonsin!

Här får ni en gammal bild! Bild 1 är från den 4 maj, bild 2 är från den 6 juni. 4 veckors förvandling där jag gjort plankan varje dag i 32 dagar. Dom första 2 veckorna 3 min om dagen, dom sista 2 veckorna 4 min om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0