Höstutmaningen v 7

Guuud vad jag känner mig stressad!!! Jag känner mig dock redan bättre i halsen och hoppas på att vara frisk tills på onsdag då jag har en planerad träningsträff med Emmy på Filborna. Simningsdags alltså!
Ikväll ska jag i och för sig spela lite badminton med Kevin, Rickard och Hanna. Jag har inte planer på att ge gärnet då jag måste bli helt frisk först. Men spela lite för att det är kul ska jag göra!

Annars denna veckan tänkte jag utnyttja min sista tid på Friskis så mycket det bara går! Nästa onsdag går mitt kort ut så nu ska jag träna som bara den! Dessutom vill jag uppnå mitt mål - 5 km under 26 minuter innan kortet går ut. Jag vill springa dessa kilometrarna på löpband och inte ute. Det är mycket svårare att komma under den tiden när man springer ute pga väglag och vind. Man måste tänka smart ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0