Höstutmaningen

Såg nyss både på Lottas blogg och Olgas blogg att denna veckan är killerweek i höstutmaningen. Jag hoppar den eftersom jag började träna igår och inte hinner köra denna veckan fullt ut då alltså. Så nästa vecka, v 6 i utmaningen är killerweek för mig. Detta innebär träning varje dag och nolltolerans mot onyttigheter. Jag är peppad till tusen! Har precis ätit havregrynsgröt med frysta blåbär i. Har fyllt kyl, frys och skafferi med nyttigheter som ägg, spenat, lax, makrill, broccoli, frysta bär och grönt te. Här ska det köras till 110%.

Har faktiskt träningsvärk från gårdagens benpass. Hur ska jag klara av ashtanga yogan idag? Jag kollar en film till att börja med och sedan SKA yogan genomföras och belöningen efteråt blir ett varmt bad med tända ljus, body scrub och ansiktsmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0