I mina gömmor

Fan!!! Detta jäkla gottesug alltså. Och bättre blir det inte av att detta ligger här hemma...


Waaaah! Jag vill bara äta upp skiten! Detta jäkla sug alltså... Nästa helg däremot, då måste jag få stoppa i mig något, annars överlever jag nog inte!

Hädanefter får det bli mörk choklad på mina nyttohelger. Jag måste ju känna att det är helg. Och 70% choklad har gott om antioxidanter så det är inte så fasligt onyttigt. Lite antioxidanter idag kanske? ;-) Haha. Jag ska göra mitt bästa för att inte proppa i mig något, men om det blir outhärdligt så får det slinka ner 1 eller 2 bitar 70%:ig. Någon måtta får det vara, man ska inte lida genom livet. Men man ska inte glassa genom det heller! Något där mittemellan skulle jag rekomendera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det där hade jag aldrig kunnat stå emot. väldigt vad sugen jag blev på choklad nu då... men jag har klarat mig hittills idag, och efter en hel vecka svullande så måste jag skärpa mig nu. men det är gott med choklad :D

ang träningsvideor så rekommenderar jag Bob Harper, googla på det så finns det en hel hög att ladda ner. yogan gillar jag, och de andra är riktigt bra också. tänkte köra "totally ripped core" imorgon. testade tabata-intervaller imorse, fast i lugnare tempo eftersom jag är lite seg än, men det blev ett varv med knäböj, ett varv axelpressar, ett varv plankwalks och ett varv swings. alltid nåt. nu känner jag mig motiverad igen!

om du klarar av att låta bli chokladen är du värd ett pris!! jag hade aldrig klarat det, haha, men nu har jag ätit hela veckan så nu finns inget kvar här ;) ha en bra helg!

2011-09-23 @ 15:58:57
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0