Jahapp...

Fan. Ta. Mig.
Ja, jag kunde inte hålla mig idag. Vi var hos Kevins syster idag där det fanns 20 lådor med kakor (Gilles dammsugare, havreflarn m.m) och marabous hazelcrunch. Kevin åt för glatta livet och jag försökte stå emot mitt EXTREMA sug! Men till slut tog jag en sån liten crunch som sedan blev fyra stycken. Och sedan blev det hämtemat. Pizza såklart.

Och ja, här sitter jag med jävligt dåligt samvete. Varför kunde jag inte stå emot?!?!?!

Men men, inget att göra åt nu. Det ända vi kan förändra är framtiden - och det tänker jag göra. Tillåter halsen mig så är det intervaller till MAX mellan lyktstolpar imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Nu har jag spanat in alla dina fina bilder från resan =) Vilken resa och vilken upplevelse!! Måste varit sååå fräckt!! Idag har vi haft skoj tillsammans med barnen och besökt ett lekland. Dom är så otroligt glada jämt. Så lätta att älska!! Kommer sakna dem massor när de åker tillbaks hem till Uganda, Kampala nästa onsdag =( Krams te dej <3

2011-09-23 @ 22:39:25
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0