Nu är det dags!

Nu har jag minst sagt resfeber. Vaknade runt 5 och efter det kunde jag inte riktigt somna om så 6.20 gav jag upp! Jag sitter här med väldigt blandade känslor. Det ska bli underbart att få komma iväg en vecka till värmen, men samtidigt är jag så otroligt ledsen över att Louise åker imorgon. Har gråtit nu på morgonen och även igår kom tårarna. Trodde aldrig jag skulle känna så här, men det känns som att en del av mig försvinner. Hon är en av få som är precis som jag. Vi har så sjukligt roligt tillsammans och jag har nog ingen mer ärlig vän än henne. Ord räcker inte till. Men jag har ont i hjärtat och kommer ha ett bra tag innan jag "vant" mig vid tanken och kan glädjas åt henne att hon gör denna fantastiska resa!

Jag kommer mest troligt inte att blogga från Egypten då jag inte ska ha med mig datorn och kvällarna kommer jag inte att tillbringa vid datorerna i lobbyn (om det finns några förstås). Men kanske att det dyker upp något inlägg. Men förvänta er inte det, hehe. När vi kommer hem igen kommer ni få se massor av bilder! Vi kommer hem nästa måndag, någongång vid 2 på natten. Så på tisdag nästa vecka hörs vi om jag inte får bloggabstinens där nere i Afrika!

Nu ska jag göra vid mig och packa det sista. Kl 8.47 går bussen härifrån, sen går tåget från knutpunkten kl 9.12 direkt till Kastrup. Sen har vi lite tid att slå ihjäl där innan flyget lyfter kl 13.20. Vi landar i Egypten kl 18.20, vet inte om klockan är 18.20 här också eller om det är + eller - 1 timme. Jaja, dags att göra något vettigt ;-)

Bjuder på denna från i lördags. Mina älskade tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0