Och så trycks man ner lite till

Det blev inte ett lika roligt möte med studievägledaren som jag trodde att det skulle bli. Jag satt med tårar i ögonen när han sa att det är 99,99% chans att Helsingborgs stad inte beviljar min ansökan. Detta eftersom stress- och friskvårdsutbildningen tydligen är en gymnasiekompetens, och jag har redan fullständiga slutbetyg. Men jag ger mig inte. Jag har skrivit ihop ett personligt brev där jag bönar och ber om att få min önskan beviljad för att kunna gå vidare med mitt liv och inte stampa på ruta 1. Jag ska lämna in alla papper imorgon. Slutbetyg, ansökningsblankett, personbevis, alla papper om utbildningen och mitt personliga brev.

Gud vad allt ska vara komplicerat och svårt...

Kommentarer
Postat av: tess

Jag håller tummarna för dig!! Ja det har jag var as nöjd men nu känns det en aning mörkt :P men jag hoppas att det är för att det är ljust ute nu :P

2011-09-27 @ 20:52:23
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: tess

haha jasså. Du får lägga upp en bild :)

2011-09-27 @ 21:01:46
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0