Rensa, rensa, rensa

Min hals mådde mycket bättre idag! Så det blev en vända till gymmet och överkroppen är minst sagt genomkörd. Nu är jag så slut i armarna att det är jobbigt att tvätta händerna. Att bara lyfta händerna är en kamp, haha.

Jag hade tänkt rensa lite i vår TV-bänk idag. Har kommit in i något rensningsperiod nu och vill bara rensa ut allt! Jag har alla mina gamla skolgrejer i en av skåpen i TV-bänken och där ska rensas rejält. Skåpen är inte helt iordning inuti heller md hyllor och sådant så jag ska faktiskt försöka ge mig på det också.

Ni ser kaoset bland mina papper. Och såg nu också att det är dags att damma här...

Ja ni ser. Dags att göra något åt det! Bara att passa på nu när man ändå bara går hemma. Här ser fortfarande ut som en liten byggarbetsplats i vardagsrummet, men förhoppningsvis rivs parketten upp i nästa vecka för då har vi haft det så här i 1 månad. Lika bra att passa på att rensa bort att onödigt nu innan vi ska flytta ut alla möbler från vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0