Stövlar, skor, jeans

Jag lovade ju er bilder på skorna, stövlarna samt mina nya svarta jeans igår. Men dagen gick i ett och Stella var här på kvällen så jag kom inte i säng förrän 2.30 inatt! Men nu har jag fotat och haft mig, inte det lättaste att få rättvis färg på stövlarna för ljuset är fel var jag än är i lägenheten. Men någorlunda bra blev det till slut!


Stövlarna är alltså nästintill klarröda, oanväda och superfina! Dessa kommer användas flitigt i höst!


Dessa är lite för stora för mig men jag behöver verkligen ett par skor som är lätta att sätta på och ta av. Och dessa är det bara att sätta i fötterna i och sen gå. Jag har annars använt mina gummistövlar för att jag inte orkar knyta mina andra skor. Men nu slipper jag gå i gummistövlar i solsken!


Tighta minst sagt! Det bubblar över både här och där ;-) Men det är lite stretch i jeansen så jag tog det tightaste jag kunde få på mig! Dom sitter som en smäck i alla fall. Inte något häng i rumpan inte. Dessa är från Bik Bok och kostar 299:-.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt!! längtar tills jag kan ha jeans/byxor pa mig, nu har jag trottnat pa shorts, haha. Datorn funkar igen, jag lyckades faktiskt laga den helt sjalv!!! kopte en extern harddisk och forde over allt till den och tomde sen hela datorn och det verkar ha gjort susen. fast har visst inte lagt in svenskt tangentbord an... inga prickar!

idag har jag en riktigt dalig mat-dag, och igar kvall ocksa... humoret ar i bott, jag skyller pa det. men bra traning blev det igar kvall iallafall, och yoga imorse sa med det ar jag nojd. nu maste mina ben och stackars lilla rumpa fa vila tills pa mandag :)

hoppas nu ni far en toppensemester, njut allt du kan!! sen kan du dra igang med nya tag med traning nar ni kommer hem. jag har en vecka kvar nu pa mitt forsta upplagg, sen ska jag ha en "supervecka" med harda, intensiva pass 5 dagar i rad och sen borja ett nytt 4-veckorsupplagg. omvaxling fornojer ;) annars trottnar jag bara. men nu ska jag bara applekaka med stora sonen. och ata den tanker jag ocksa gora. ha det bra! kramar

2011-09-03 @ 14:21:54
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0