Taggtråd

Vaknade kl 4 inatt av att jag knappt kunde svälja. Det gjorde fruktansvärt ont så det blev att leta upp bafucin. Det hjälpte lite, men inte helt. Nu har jag inte mindre ont, men jag dricker te med honung för att lena upp lite.

Och ja, detta betyder att jag får ställa in mina intervaller idag. Jag som var så pepp efter den där jäkla pizzan igår :-( Men nu lyssnar jag på kroppens signaler. Jag har ju haft misstankar om att detta varit på väg så nu är det bara att vila tills jag är 100% bra, därefter är det dags att köra stenhårt igen. 

Nu snart ska vi till Lager157, en märkesoutlet i Höganäs. Kevin ska köpa lite kalsonger, jag har planer på lite trosor, mössa och lite annat kul! Därefter ska vi på kalas till Kevins lillebror som fyllde 22 år i veckan. Och ikväll ska vi hem till Kevins kompis Rickard och hans flickvän Hanna och spela sällskapsspel och grilla om vädret tillåter! Så jag kommer troligtvis inte hinna uppdatera mer idag. Men ha en underbar lördag alla! Njut helgen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va trist, det är så frustrerande när man blir sjuk och inte kan träna fast man är motiverad! Jag är äntligen bra nu, körde ett av olgas mamma express-pass imorse, jobbigt! Känns att jag knappt tränat på en vecka... Låter som du har en rolig helg framför dig, bara att ta vara på! Vad är väl en pizza, haha, en pizza gör nog ingen katastrof! Jag ska nog iväg med stora sonen till entennisklubb med hans klasskompisar, om det inte regnar. Hoppas! Jag njuter av att det är mulet iaf ;) håller tummarna för utbildningen! Låter intressant. Tänkte testa ditt pass förresten, ska skriva ner det sen. Nu måste vi ut och handla här, ha det så bra! Kramar

2011-09-24 @ 10:53:49
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0