Louise avskedsfest/20-års fest

Jag hade en superkul kväll och natt igår! Vi var inte hemma förrän 4.30 så vi hade minst sagt riktigt roligt. Men det kom stunder då jag inte kunde hålla tillbaka tårarna. Kan inte förstå att Louise lämnar Sverige på tisdag för att vara i Australien i ett år. ETT ÅR!!! Idag har det också varit jättejobbigt. Jag var hemma hos henne idag och hämtade min kamera som jag glömde kvar där igår och jag har alltså sett henne för sista gången i år... Det gör ont i mig! Det är inte många människor man träffar som man känner att det klickar med från första stund. Nu lämnar tre stycken sådana vänner mig. En har åkt, Elinor. Louise åker på tisdag. Clara åker den 23 september. Skjut mig säger jag bara! :'(
Men till gårdagen! Här får ni ett bildregn!

Fina Zack kom med på ett hörn!

Emelie :-)

Kevin som är så trevlig!

Emelie, Emmy och Noella.

Jag och Louise.

Jag, Louise och Niklas.

Någonstans här började kvällen spåra, haha.

Jag, Louise, Clara och lille Zack.

Jag och Clara.

Denna bilden får avsluta kvällen! Jag och Clara tillsammans blir en kombo som spårar TOTALT. Det finns inga gränser, haha.

Nu ska jag packa klart resväskan! Imorgonbitti bär det av mot Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0