Bananpannkaka

Det blev inget kvällsmål igår av någon anledning så jag vaknade VRÅLhungrig, så hungrig att jag mådde illa när jag skulle äta. Inte bra, inte bra! Ikväll blir det skärpning.

Till frukost idag blev det bananpannkaka. Det får det bli varenda dag! Rutiner är det bästa jag vet. Samma frukost dag ut och dag in är jag i ett nötskal.


2 ägg blandat med en mosad banan och lite hackade valnötter stekt i kokosolja. Jordgubbar, hallon och kokosflingor ovanpå.

Nu ska jag sätta mig och fokusera på plugg. Jag har en riktigt maffig uppgift jag måste göra. Har skjutit på den sedan i torsdags och nu måste jag verkligen ta tag i den. Avgörande uppgiften för vad jag får för betyg i vård och omsorg (200 p).

Annars blir det inte så mycket mer gjort idag. Skola 13-16 och sedan bara ta det lugnt och fortsätta plugga. Ingen träning idag alltså. Förra veckans dubbelpass blev lite väl och det får jag sota för fortfarande. Min kropp är totalt slut. Så vilodag idag och på det igen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0