En morgon på gröningen

Blev tvingad att köra dagens pass också fastän jag hellre hade sovit. Men jag vet ju hur skönt det är efteråt så jag försökte föreställa mig den känslan.

Dagens WOD:

* 50 Box Jump
* 50 Sit-ups
* 50 Handstand push-ups
* 50 Squats (Plankan lyfta ett ben för mig)
* 50 Dips
* 50 Handrelease push-ups
* Idioten 10 st mellan 2 pelare (ca 100 m per sträcka)
* 50 Burpees

Det var HEMSKT! Måste hitta på en annan fruksot än den där bananpannkakan. Tog till och med 3 ägg i den idag och en stor banan, men det hjälpte inte. Jag var helt slut igen.... Kom sist i mål dessutom på 24:31 har jag för mig. Äe bättre kan jag, blir besviken på mig själv! Skärpning som gäller nu!


Box Jump.

Handstand push-ups.

Handstand push-ups och sit-ups.

Sedan var det en bonus WOD:


En human-plank!

Också självklart en extra WOD bestående av:

Alla i en ring medan en går in i mitten och gör 10 burpees medan resten sitter i jägarvila!


Och dagens gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0