Grillfest för Jakob

I fredags hade vi en avskeds-grillfest för Jakob tillsammans med några från Crossfitgänget hemma hos Minna och Jocke. Det är så roligt att umgås med människor som har lika stort intresse för Crossfit som en själv. Det blev såklart massor av träningssnack men också lite bajs-historier och annat gojsigt..
Snez skötte fotandet med min kamera under kvällen för jag är sämst på att komma ihåg att ta bilder.













Det som är så härligt med dessa människor är att fastän jag (nästan) är överlägset yngst känner jag mig ändå som en i gänget. Det finns liksom inga åldrar i detta gänget.
Alltifrån bebisar till 40+ i en salig blandning!


















Bästa bilden på Jakob. En sån där "attans-du-kom-på-mig"-blick med munnen full av kladdkaka och glass.

Det var en helt underbar kväll! Detta måste vi göra om snart igen!
(Mycket Jakob i bloggen nu. Men det kan inte hjälpas, det är ju snart bara timmar kvar tills mannen flyr 60 mil upp i landet...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0