Jakobs sista pass

Idag var det dags för Jakobs sista pass för Crossfit Helsingborg. Känns fruktansvärt rent ut sagt. Det har varit helt fantastiskt att ha en så bra tränare. Har utvecklats så kopiöst mycket på bara 3 månader. Jag ska ha honom på axeln varenda pass. Sara sitter på den ena och Jakob på den andra. Med deras röster ekande i bakhuvudet orkar jag alltid lite extra.



Det blev 2 WOD's idag och jag borde egentligen inte varit med på någon av dem. Fick hosta igår som följde med hela morgonen. Men jag kunde inte motstå.

WOD #1:

5 varv av: 

Idioten 100 m
13 Boxjumps
13 Clapping Push-Ups
13 Fällkniv
13 Dips
13 Burpees

WOD #2:

4 i varje lag

3 varv av:

Bära kamrat - byte på tillbakavägen
100 Squats/Sit-Ups
100 Handstand Push-Ups
100 Burpees

Vår tid: 14:15.




Bilder lånade från CF Helsingborg)

Att jag ändå var med idag får jag äta upp nu. Gör ont i bröstet när jag hostar och känner mig matt... Så vitlök och mängder av ingefära är min melodi idag. Men TACK Jakob för ännu ett äckligt pass! Roligt som bara den så det var värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0