Low low low

Crossfit imorse som alltid på söndagarna. Eller ja, både lördag och söndag är Crossfitdagar. 
Jag var på G men kroppen är inte riktigt lika på G som min hjärna. 3 veckor på Paleo och jag är fortfarande inte helt ur min low-period...

WOD #1:

45 Burpees
10 Box jumps/Push-ups
10 Dips
10 Sit-ups

35 Burpees
10 Box jumps/Push-ups
10 Dips
10 Sit-ups

25 Burpees
10 Box jumps/Push-ups
10 Dips
10 Sit-Ups

15 Burpees
10 Box jumps/Push-ups
10 Dips
10 Sit-ups

Min exakta tid kommer jag inte ihåg men mellan 16-17 min blev det.
Några minuters vila, sedan på nästa WOD!

WOD #2:

20-15-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

Hand release Push-ups
Squats/Dips
Fällkniven (video)

Min tid: 9:30


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Alltså, du måste ju vara grymt stark nu! Ska du inte visa bilder på din superkropp snart? :p jag känner inte för att fortsätta med bloggen mer, det är så mycket tissel tassel och skvaller här i småstäderna och jag vill inte att gamla spöken (mitt ex från gymnasiet snokar bland annat) ska se var vi bor sen och dyka upp nån dag typ... Men jag lägger upp bilder på fb och uppdaterar där om allt!! Eller starta en ny blogg kanske? Det kanske hade varit ett alternativ så Oscar kan se bilder, han vill inte ha fb ;) hmm ska jag göra en ny tycker du? Får fundera, det är så mycket nu... Du såg ju iaf att jag kom ut imorse, äntligen! Har lagt ner träningskläder så jag kan komma ut nästa vecks när vi är hos min mamma. Börjar med lite lugnare jogg bara så jag kommer igång igen. Har ätit massa dumt här men det är sååå svårt när man inte kan styra själv vad som ställs på bordet. Tänker du fortsätta hårt med paleo även efter april? Låter trist att du känner dig låg men det kanske tar tid innan det går över? Nu måste jag försöka få mina barn i säng, dom är ju vana att vara uppe sent men det är inte så populärt här :S kramar!!

2012-04-22 @ 21:45:45
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0