Nästan där!!!

Nyss hemkommen från utegymmet. Ja, tanken var att träna lite på Filborna vid lunch med Jakob. Men det gick inte så bra. Några pull-ups var allt jag fick till. Sen pratade vi bort resten av tiden. En vilodag på gymmet helt enkelt. Sen bjöd jag Jakob på bananpannkaka. Måste ju passa på att umgås lite extra nu sista veckan innan mannen flyttar!
Men nu ikväll var jag för taggad för att fortsätta vilan.

Jag tog en pw bort till gymmet, men när jag kom dit var där folk och då ville jag inte vara där så jag fortsatte med min pw. Jag är så feg när det gäller sånt. Jag kan inte riktigt slappna av när "grymma" killar är där och tränar. Nej nej, då får jag gå i slingan runt runt runt tills jag ser att gymmet är tomt. 3 varv (3 km) senare var det tomt och jag höll på att kissa på mig efter att ha druckit alldeles för mycket vatten under mina 3 km. Men jag gav mig på mina kära pull-ups. Och herregud säger jag bara. Vet inte vad som hände med spärren jag tidigare inte kommit förbi. Jag kom bannemej förbi den!
Så lite pull-ups och sammanlagt ca 5-6 km pw blev det idag. Räknar det som en aktiv vilodag.


Från deadhang och nääääääästan hela vägen upp.

Fy vad förbannad jag var. Men glad också. Nu vet jag att jag KAN komma förbi den spärren. Målet är att sätta den första riktiga innan den 1 maj. Men nej. På onsdag sätter jag den. Ja, det gör jag. Och nu när jag skriver det här kan jag ju ännu mindre misslyckas! Och filmbevis ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0