Nu är det dags!

Första dagen denna veckan som jag faktiskt är riktigt sugen på att träna. Och då är det självklart vilodag. Typiskt. Men mina knä värker så det är väl lika bra.

Nu har jag bestämt mig. Den där lådan blir vit idag. Nu har det gått mer än 3 månader och den kommer aldrig passa som blå hemma hos oss. Egentligen gillar Kevin inte den alls. Men det skiter jag i. Han får vänja sig. Den kommer säkert bli riktigt fin som vit. Inte helt vit. V&S ska synas igenom, så sparsamt målad. Sen ska jag bara hitta någonstans att ha den också...



Medan den torkar ska jag faktiskt göra något vettigt med tiden. Nu medan jag har allt klart i huvudet ska jag skriva ner allt vi gick igenom i skolan idag och skriva ut och sätta in i en pärm. Jag ska få ordning bland mina skolpapper och skriva ut allt som kan vara bra att veta så att allt inte bara ligger som kladd i ett block. Det är nu det roliga börjar - organisera! Fy tusan vad jag älskar det. Lite jobbigare att skriva över alla anteckningar i ett dokument och ändå förstå något. Men känslan efteråt får mig att stå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0