Tar hand om mig själv

Nu i eftermiddag har jag helt och hållet ägnat mig åt mig själv. Jag har badat (med alger som ska rensa ut allt skit från huden), som jag egentligen avskyr. Jag får hjärtklappning och blir yr varenda gång.. Är jag ensam om detta? Men det är så skönt efteråt. Filat fötterna med olivolja har jag också gjort. Den där oljan är verkligen bra för ALLT! Hade sällskap av vår håriga son hela tiden. Han satt och stirrade ner i vattnet precis vid mitt huvud.
Och nu sitter jag här med en ansiktsmask.



Köpte burken i Egypten förra året. Det är tydligen naturligt och extra bra för huden. Ja, varför inte? Den tar en evighet att torka... Har nog haft på den i 30-45 min och den är långt ifrån torr så den här lär jag nog få ha på mig ett tag.

Kan varmt rekommendera er att gojsa in fötterna i olivolja efter ni badat och sedan fila direkt. Fötterna blir lena som en babyrumpa! Snart ska jag måla naglarna också så de äntligen kan se fräscha ut igen. Lika bra att ta allt på en gång när man ändå håller på. 

Nu ska jag laga mat. Vad för något återstår att se. Får rota lite i kylen och skafferiet och se vad vi har för något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0