Lata dagar

Dagens "träningspass" går inte till historien direkt. Vill inte ens kalla det träningspass. Körde benen i maskiner. Måste göra det några veckor till så det är bara att bita ihop. Jakob var också där, han körde lite snatch, bänkpress m.m. Så det blev ingen gemensam träning idag. Jag övade pull-ups medan han höll på med sitt. Ett knä i det smalaste bandet går finfint nu! Känns riktigt bra det här. Nu ska jag bara komma över spärren som gör att jag inte kan ta mig upp på egen hand. Innan den 1 maj...


För er som inte vet vad det är för band jag pratar om så är det dessa. Grönt = tjocka bandet. Lila = mellanbandet. Svart = smala bandet. Man stoppar i benet/benen/knäna, vad man nu vill, i öglan och får då hjälp att dra sig upp! 

Nu stirrar den här tvätthögen på mig. Kanske lika bra att ta tag i den så jag kan lata mig lite till sen..




Fick ett samtal från boendet jag praktiserade på. Ska ju jobba där i sommar. V.26-32 it is! Och den 7-8 juni ska jag på delegering. Intressant! Om någon inte vet vad delegering är så är det något man måste ha för att få ge ut läkemedel. Som denna sommaren kommer utveckla mig. Och jag älskar det!

Ikväll väntar Crossfitpass med fokus på löpning. Kommer bli riktigt jobbigt, det vet jag! Jocke är en jäkel på att sätta ihop jobbiga pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0