Utomhuspremiär

Vi tog med Jack ut när vi ändå skulle gå till affären och handla lite. Han var riktigt duktig, men så fort han fick syn på en hund burrade han upp sig rejält och jamade hejvilt!


Så här såg han ut.

Vi fick många blickar kan jag säga och en kvinna satt med öppen mun i en bil och bara stirrade. Trodde bengalen var en hyfsat känd ras? Men det är kanske inte så många som sett den?





Bilderna är inte redigerade, men hans mönster och färger gjorde sig så bra utomhus att bilderna nästan ser lite redigerade ut! Kan inget annat än att säga att han nog är bland de finaste bengalerna jag någonsin sett! Han blir bara finare och finare för varje dag så jag undrar hur han kommer se ut som vuxen... Ska bli spännande! 

Kommentarer
Postat av: therese

Han är jätte fin! Men jag tror mer på att folk tittade för att ni var ute och gick med en katt i koppel än att det är rasen som de inte känner igen :P Det är inte så vanligt med katter i koppel, eller? :) haha :) Han är så söt!

2012-04-04 @ 19:20:26
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: therese

Jag har nog aldrig sett en katt i koppel :P men det är kanske jag som är konstig ;)

2012-04-04 @ 19:28:47
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0