Årets bästa tips!

Jag som förbrukar kesella på löpande band blev överlycklig när jag läste hos Sara imorse att hon köper sin kesella på Lidl där den kostar halva priset gentemot Arlas. Det är ju för bra för att vara sant, äntligen kan jag låta bli att snåla på inköpet av kesella. Kevin tycker jag lägger alldeles för mycket pengar på det. Äter jag en burk om dagen (250 g) blir det 360 spänn i månaden på bara kesella. Nu kan jag komma ner till hälften och dessutom sluta snåla! WIIIHOOO!



Jag tyckte denna kesellan smakade nästan exakt likadant som Arlas. Hade jag inte vetat vilken som var vilken hade jag inte känt någon skillnad. Jag åt den med fun light, nötter och lite honung nu ikväll och den var super! Ett HETT tips till er andra Kesellafantaster!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Va bra, då vet jag var jag ska köpa kesella sen i Sverige :) här har de keso på lidl, enda stället jag hittat på, men med 20% fett :( det känns rätt onödigt så jag har inte köpt men jag längtar lite efter att få äta keso i sverige :D det är riktigt spännande faktiskt, jag får nästan göra en lista på allt "nyttigt" jag måste köpa som är svårt att hitta här. fiberhusk ex för jag hade väldigt gärna provat dom där pannkakorna, men det har jag inte hittat här.



hur går det med förkylningen? hoppas det går över fort! jag kände mig lite frusen och ont i halsen igår, just nu känns det bättre men jag ska ta det lite lugnt under dagen och köra tabata ikväll. hade velat springa intervaller ute men tror jag hoppar det för det blåser en massa och det är väl inte jättebra, då blir jag säkert förkyld.



jag har haft riktigt bra flow i träningen sen jag blev frisk faktiskt! igår hade jag tänkt dra på med massa negativa chins igen men det gick inte bra, jag hade fortfarande sån träningsvärk från förra veckan :S det blev 30 st till slut men inte alls lika bra kvalite som förra veckan. nu får jag väl låta överkroppen vila några dagar innan jag ger mig på det igen :) kul att hitta "nya" muskler att träna!



härligt att du har motivation iallafall, jag tror som sagt att crossfit är riktigt bra. här finns inget sånt och det verkar inte finnas i Trollhättan heller (dit vi ska flytta) men det kanske kommer, det verkar ju dyka upp lite överallt. hade varit kul att testa, men jag är ju lite feg ;) jag längtar efter att få jogga/springa i skogen i total tystnad i sommar, gud så härligt. här är det alltid mycket folk i parken så man får akta sig för galna cyklister, sega pensionärer, hundskit och ruttna mandariner. visst är det fint, men jag längtar efter lite roooo i skogen :D



har du planer på mer yoga då? jag har faktiskt gjort varje dag i... ja, nu har jag tappat räkningen, men det går ganska bra och jag har satt ihop en del själv på 20 min, det är vad jag hinner ungefär. problemet är att jag är otroligt stel på morgonen, nedre delen av ryggen är helt stel och gör jätteont. idag lyckades jag mjuka upp den på 20 min men så fort jag blir kall blir jag ju stel igen... men men, jag märker att jag blivit smidigare redan och det känns jätteroligt så nu fortsätter jag- men 20 min får räcka.



gick hemstudiedagen bra? jag måste plugga NU egentligen men jag hade hoppats att Samuel skulle somna för han vaknade 6.15 imorse. mycket att göra nu, det tar emot. roligare att slösurfa och titta på kläder och träningstips och annat :S



nä, jag får väl köra igång, MÅSTE absolut läsa en artikel och pilla ihop en visualisering kring reflektion, det låter väl skoj :) ikväll är tanken att sätta ihop ett tabatapass med olika former av HOPP blandat med plankor. hoppträning är skitbra men skitjobbigt, jag brukar främst få grym träningsvärk i vaderna. ja, den som lever får se :) ha en bra dag! kramar

2012-02-07 @ 11:17:55
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Rosi

Den där köper jag också :) Tycker den är bra och priset är ju kanon! Deras keso tyckte jag däremot inte var så god.. Det gäller att plocka gobitarna ur Lidl ;)

2012-02-08 @ 20:06:35
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/rosi/
Postat av: Jennie

Det är så bra, för bakom Milbona döljer sig egentligen svenska Arla. Så det är helt rätt att du inte känner någon skillnad i smaken. Det enda som har ändrats är märket :) Kanonbra!!

2012-02-08 @ 23:10:55
URL: http://popidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0