Böter och träning

V.5 i challengen



Möttes av denna fula gula lapp på bilen när jag skulle till gymmet. FAN tänkte jag. Jag missade att det var första onsdagen i månaden idag... Jaja, tur man lägger undan det dubbla mot vad som behövs till räkningar, så det är inget som kommer kännas ändå... Men så JÄKLA surt!

Och när jag kommer till gymmet upptäcker jag att jag såklart har glömt min mobil. Träna utan musik är bland det tråkigaste som finns. Och jag var inte alls säkrskilt pepp längre. Men jag körde på. Ett kortare pass blev det idag. 

* Skidåkaren i rep
* Tricepspress i rep

* Gående planka
* Planka på BOSU

* Bicepscurl med stång
* Sidoplanka med rotation

* Marklyft

Avslutade med 5 km cykling. 8:43 stannade klockan på. Cyklade bredvid en äldre man, vi började prata träning och han cyklar ca 4 mil på 1 timme... Sjukt. Idag cyklade han 3 mil. Han var föredetta löpare och har bland annat sprungit Lindingöloppet. Nu var han pensionär och höll till på Filborna 5 dagar i veckan. Imponerande! Älskar att se när äldre TAR HAND om sina kroppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0