Crossfit i Sibirien

V.5 i challengen

Det tog emot lite att gå ut i den Sibiriska kylan (-8 för att vara exakt) för ett Crossfitpass tidigare ikväll... Men med lager på lager och fysisk aktivitet höll jag mig varm överallt utom om tårna! Det var vidrigt kallt, men så jäkla kul!

Vi fick vars ett papper med passets övningar.

* Chins
* Dips
* Squats (knäböj)
* Push-ups (video)
* Sit-ups
* Burpees

1 min på varje övning, maxreps (så många man orkar under den minuten). 10-15 sek vila för att hinna skriva ner antalet vi hann med på övningen. 4 varv. Totalt 24 minuters träning. Jakob, som höll i passet samlade in våra papper efter passet. Om ett par månader ska vi göra samma pass igen och se hur vi förbättrats!

Detta var FRUKTANSVÄRT jobbigt. Har riktigt ont i axlar och rygg så jag är förberedd på en träningsvärk från HELL imorgon.


Här är kvällens gäng som kämpade otroligt bra! Jag längst ut till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0