Hej salladsberget



Det blev en improvisationsmiddag idag, sista dagen på fattiga veckan och jag tog vad vi hade hemma! Det blev blandsallad (påse från Maxi), gurka, paprika, purjolök, soltorkade tomater, oliver, bönmix, kycklingfilé och dressing gjord på olja, vatten, italiensk dressingpåse och lite rödvins vinäger. Supergott! Sitter fortfarande och kämpar i mig maten.

Efter maten ska jag ta mig ut på en minipromenad i mina löparskor. Måste inviga dom innan jag börjar springa. Dessutom har jag inte varit ute sedan i tisdags (!!!). Jag har varit helt slut nu i två dagar och bara vilat vilat vilat. Allt för att få bort min förkylning helt. Men lite frisk luft är ju ett måste, annars blir jag nog inte frisk.

Så det blev inget Crossfitpass ikväll. Jag avbokade pga att jag inte är 100% ok i halsen än. Dumt att chansa. Istället laddar jag för två Crossfitpass i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0