Louise-energi!



MYCKET bra ord! Självklart kopplar jag det till träning, eftersom det är det bästa jag vet!

Godmorgon förresten!

Startade dagen kl 7.00. Det var dags för tvättid. Gick ner med två feta IKEA-påsar med kläder och kommer fram till dörren och någon annan har tagit min tid (!!!). Idiot! Så jag tog hans istället, imorgon kl 7.00. Men Louise, kära vän gjorde hela min morgon så mycket bättre. Skypade med henne för första gången någonsin och fick ÄNTLIGEN prata med henne och se henne på över 5 månader. Nu mår jag så bra så bra! Det behövdes. Den 6 juli kommer hon äntligen hem! *Längtar*.

Nu ska jag sätta mig och börja plugga. Har varit alldeles för slö denna veckan med det. Så idag är det dyka ner i böckerna och sammanfatta allt som gäller! Prov nästa fredag och jag måste vara mer än redo. Bästa sättet är att plugga lite varje dag så det verkligen fastnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0