Pizzalördag



Japp, det blev en barnpizza för mig ikväll. Jag var så satans sugen. Och en cola till såklart. Aldrig pizza utan cola och aldrig cola utan pizza. Sen blev det lite Rocky road-glass och ett par bitar mörk choklad. En riktig gotte-lördag med andra ord! Precis som jag planerat. Är riktigt sugen på popcorn också, så jag funderar på om jag ska slänga mig i sängen med lite poppisar. Imorgon är det back to normal igen på matfronten.

Jag nöjer mig med att ha visat er hur jag äter måndag-fredag under en vecka. Ja, för det är ungefär så mina måltider ser ut och alltid var tredje eller var fjärde timme äter jag något. Ni har nog förstått nu. Har ni frågor så bara fråga på!

Kevin är och spelar poker med några kompisar och jag har legat hemma och myst med Jack hela kvällen. Just nu ligger han mellan mina ben och sover. Han har inte lämnat mig en sekund på hela kvällen. Är med mig hela tiden, den lille gosfisen! 

Imorgon är det Crossfitdags! JIPPI! Som jag längtar! Har dragit med mig Simon, Clara och hennes pojkvän Simon. Så det är gött! Kevin får jag ju inte med. Fastän jag ERBJUDER honom PENGAR för att följa med, bara för jag vill att han ska ge Crossfit en chans, så tackar han ändå nej. Han totalvägrar... Han har inte det där tränings och hälsotänket inne. Innan vi åt pizza ikväll var det enda han hade ätit på hela dagen ett CHOKLAD. Jomen tjena.... Tur jag har lite bakom pannbenen och inte hänger på en sån kosthållning, haha. Jag kör mitt race och han sitt. Tråkigt, men vad gör man? Jag tänker inte falla in i hans livsstil. Usch. Det är det sista jag vill. Det som är en "unna-mig-måltid" för mig är hans vardag. Det säger väl det mesta... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0