Proteinlunch


Dagens lunch: en halv burk tonfisk, ½ banancharlottenlök, 2 kokta ägg, ca 125 g keso och 75 g kesella. En riktig proteinbomb!

Min syster vill veta mer vad jag äter så nästa vecka tänkte jag skriva ner alla mål jag äter under en hel vecka. Det blir en utmaning!

Fick reda på provresultatet från i fredags när vi hade prov på mikroorganismer och personlig hygien. Jag blev godkänd, det är det enda jag vet, sen vilket betyg jag fick, fick jag inte reda på. Men det var skönt att veta, nu kan jag släppa det!
Hemstudier tills på fredag nu... Men det blir softa dagar. Ska bara läsa igenom kapitlet som handlar om mag-tarmkanalen samt skriva ner lite frågeställningar jag vill ha svar på på fredag. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att jag är frisk imorgon för då ska det tränas! Idag mår jag bra, men hade fortfarande lite ont i halsen imorse. Men jag ska se om det blir några platser över på hot mojo eller hot yoga ikväll, isåfall kör jag på det! (Tack Lotta för att du frågade hur det gick med yogan, haha).

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

MUMS! Men hela burken tonfisk hade du nog kunnat få i dig =)



Jag dricker väldigt sällan saft. Max ett glas om dagen. Nu har jag tom bytt ut saften mot agavesirap och vaniljpulver i min kesella. LIGHT SKA BORT! Förutom i kesellan då vill säga hahaha

2012-02-07 @ 21:19:47
URL: http://saratilling.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Så fort det heter light har de behövt göa något med produkten för att inte försämra kvaliteten. Det betyder alltså en massa tillsatser. Tillsatser är ALDRIG bra. Så ren mat som möjligt tror jag på numera. Jag vet att Lovisa och många andra kör på light och jag har gjort det i 30 år hahaha Det ska dock ändras på nu. Jag ränker försöka plocka bort så mycket E nummer som möjligt och köra ekologiskt när det inte är för dyrt. Jag tror att min kropp kommer älska mig för det

2012-02-07 @ 21:56:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0