Standard frukost


Dagens frukost bestod av: Fiberhavregrynsgröt med två äggvitor i, hallon och kanel. En hembakad bulle med leverpastej och gurka, en halv grapefrukt, en kopp grönt te och ett glas vatten.

Så här ser min frukost ut i stort sett varje dag. Grapefrukten är inte med varje dag och bullen bytas oftast ut till 3 fiberknäckebröd. Kan inte tänka mig att byta ut min gröt till frukost. Den är SÅ viktig. Utan den fallerar hela min frulle.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet. Har prov på mikroorganismer och personlig hygien imorgon. Känner mig relativt trygg med det. Jag har läst på mycket men ännu mer skadar inte. Jag satsar självklart på toppbetyg så denna dagen kommer jag lägga många timmar i böckerna. Har inte träningen inplanerad förrän kl 18-19 (Crossfitpass) så jag har många timmar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0