Välj rätt - välj hälsa!

V.7 i challengen



Just det! Och vilken känsla slår att komma hem nytränad en söndagförmiddag? INGEN. Man har då den bästa förutsättningen för att göra dagen till den bästa.  Ofrivillig vila igår ger mig dubbelt så mycket pepp till dagens pass. Jag hoppas innerligt att det blir ett spy-pass, hur man nu kan önska det om man är normalt funtad? Jag ska i alla fall kliva utanför den där bekvämlighetszonen så det ryker om det. Jag är jäkligt bra på att göra det när jag tränar Crossfit! Tävlingsmänniska som man är vill man ju aldrig vara sämre än någon annan, haha.

Gör din söndag till den bästa! Hoppa över godiset, kakorna, läsken, chipsen, etc etc och ge din kropp det DEN vill ha!  

Nu har ni fått lite söndagspepp så här på morgonkvisten! Gör det bästa av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0